Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ъъъъ, каква клапа?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
      Не се карайте - при 2,4жтд "98 няма клапа за меко гасене.
      На колегата с 1,9 16в. мотора не е имало вакум за да се задейства клапата, заради извадения маркуч.
      Оу, не се караме. Просто Oem си е ...
      16V няма клапа, която да се задейства с вакуум - все са електре. А колегата без ускорение е имал дупка на маркуча преди или след клапаНА за геометрията на турбината
      Last edited by NightRider; d.m.y г., 22:22. Основание: грешка
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Оу, не се караме. Просто Oem си е ...
        16V няма клапа, която да се задейства с вакуум - все са електре. А колегата без ускорение е имал дупка на маркуча преди или след клапаНА за геометрията на турбината
        Сигурен ли си в това което казваш,защото 16в ЖТД има клапа и се управлява от соленоид с вакуум...................
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Сигурен ли си в това което казваш,защото 16в ЖТД има клапа и се управлява от соленоид с вакуум...................
          Винаги съм казвал, че има клапа за меко гасене на входа на входящия колектор. И съм сбъркал като съм написал, че всичко е електр - тази клапа се управлява от друга, която от своя страна се управлява с вакуум. А ти обясни как става
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Аууу. Аз не съм забелязал, че си ми отговорил.
            Клапата се управлява с вакум от ел. клапан, а не от друга клапа.

            Незнам дали си забелязал, че като твърдиш неща които на са верни, дразниш...
            Като не си сигурен в нещо, а просто си го прочел в някой мануал или другаде, може да напишеш -
            СПОРЕД МЕН или според еди кой си това е еди как си.

            П.П. Мнението ти го видях снощи, а днес си направих труда да ти направя снимки, за да знаеш за какво говориш.
            Attached Files
            Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:43. Основание: допълнение
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
              Аууу. Аз не съм забелязал, че си ми отговорил.
              Клапата се управлява с вакум от ел. клапан, а не от друга клапа.

              Незнам дали си забелязал, че като твърдиш неща които на са верни, дразниш...
              Като не си сигурен в нещо, а просто си го прочел в някой мануал или другаде, може да напишеш -
              СПОРЕД МЕН или според еди кой си това е еди как си.

              П.П. Мнението ти го видях снощи, а днес си направих труда да ти направя снимки, за да знаеш за какво говориш.
              Клапата, която затваря (снимка едно - не се вижда, щот е вътре) е вързана с лосче за клапана от снимка 3, която е вързана към един пневматичен маркуч за вакуум. Не виждам никъде ел. жици
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Явно разчита на свръхестествени сили за да се затвори...
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  Явно разчита на свръхестествени сили за да се затвори...
                  И аз мисля, че има електроклапан преди това, само не видях такъв. А и ЕКУ-то не управлява такъв, освен ако не е L62. Ще се завра да го изясня това, че го бях забравил кат задачка.
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Това което затваря дросела е вакуум клапан.Вакуума го издърпва,а пружина в клапана го връща.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                      Това което затваря дросела е вакуум клапан.Вакуума го издърпва,а пружина в клапана го връща.
                      Да, така е. Но какво управлява вакуума за да дойде?
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Да, така е. Но какво управлява вакуума за да дойде?
                        Ами какво управлява селеноида на турбината?Помисли малко де.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                          Ами какво управлява селеноида на турбината?Помисли малко де.
                          МОЛЯ????
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            МОЛЯ????
                            С теб разбиране няма.Ти пишеш,пишеш,пишеш,без да мислиш,а еи така-да си намираш занимание..Аре сприса малко де.Досаждаш на много хора.Не така.Вместо да сме полезни един на друг,се дразним.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                              С теб разбиране няма.Ти пишеш,пишеш,пишеш,без да мислиш,а еи така-да си намираш занимание..Аре сприса малко де.Досаждаш на много хора.Не така.Вместо да сме полезни един на друг,се дразним.
                              Dobre - соленоидът на торбината управлява само и единствено променливата и геометрия и от там налягането във входящите колектори, но не и тази клапа за която говорим тук
                              Last edited by NightRider; d.m.y г., 15:27. Основание: Уточнение
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #30
                                добре браво много си умен. гордеем се с тебе.
                                някой има ли си на идея при 105 коня от кое е значението да гасне меко?
                                JTD 105+

                                Comment

                                Working...
                                X